Holli AI-WhatsApp: antwoord via het favoriete kanaal van je gasten
Met Holli AI-WhatsApp geef je gasten direct antwoord via hun favoriete communicatiekanaal: WhatsApp. Makkelijk, snel en vertrouwd. Zodra iemand via je website of app kiest voor WhatsApp, opent automatisch een gesprek in WhatsApp op hun telefoon of desktop.
Holli geeft bezoekers direct antwoord op veelgestelde vragen over bedlinnen, huisdieren, beschikbaarheid & prijzen, faciliteiten en openingstijden. Dag en nacht. Zo verbeter je de gastbeleving, bespaar je tijd en kunnen je medewerkers zich focussen op échte gastvrijheid. Slim, efficiënt en altijd beschikbaar!

Voordelen op een rij
- Communicatie via het vertrouwde WhatsApp
- Direct en 24/7 antwoord op vragen van gasten
- De AI spreekt alle talen
- Dankzij koppeling met reserveringssoftware meer kans op boekingen
- Snelle reactie zorgt voor hoge mate van tevredenheid van gasten
- Je houdt tijd over voor gastvrijheid
- Alle gesprekken zijn na te lezen in de beheeromgeving van Holli
Hoe werkt het?
- De gast klikt op “Veelgestelde vragen” en kiest voor WhatsApp.
- WhatsApp opent automatisch met een chatvenster naar jouw park of accommodatie.
- Holli beantwoordt de vragen direct.
Klaar om het zelf te ervaren? Probeer Holli de eerste 2 weken gratis
Ervaar zelf hoe eenvoudig én krachtig AI-WhatsApp werkt. Ontdek wat Holli voor je kan betekenen in communicatie, tijdwinst én gasttevredenheid. Je kunt Holli al inzetten vanaf €1,50 per dag. En het mooiste? Je kunt Holli de eerste 2 weken gratis proberen. Ervaar zelf het gemak en start vandaag nog!
Vraag een demo aan
Ontdek Holli in actie!
Benieuwd hoe Holli jouw gasten kan helpen? Vraag een demo aan en ervaar zelf hoe onze slimme AI-assistent jou kan helpen. Laat hieronder je contactgegevens achter en wij nemen snel contact met je op om een afspraak te plannen.
Veelgestelde vragen
Is Holli geschikt voor alle soorten vragen?
Holli is ideaal voor veelgestelde en standaardvragen, bijvoorbeeld een reserveringsaanvraag of vraag over het bedrijf.
Kan Holli ook zoeken in de beschikbaarheid?
Ja, Holli kan de prijzen en beschikbaarheid opzoeken bij onder andere Booking Experts (Bex), CampingCare en Tommy Bookingsupport.
Kan ik de gesprekken inzien of beantwoorden via mijn eigen WhatsApp?
Nee. Alle communicatie verloopt via de beheeromgeving van Holli.
Kan ik gesprekken handmatig overnemen of aanpassen?
Nee. Net als bij AI-Chat zijn gesprekken volledig geautomatiseerd. Je kunt uiteraard wel alle gesprekken nalezen in de beheeromgeving.
Kan ik zelf instellen wat Holli wel of niet zegt?
Zeker. Je bepaalt zelf waar Holli haar informatie vandaan haalt en welke antwoorden wel of niet gegeven worden.
Hoe hoog zijn de gesprekskosten?
De gesprekskosten verschillen per chat en zijn afhankelijk van de lengte van het bericht en de complexiteit. Gemiddeld kost een e-mail 2 – 10 cent. Daar kan dus geen receptioniste tegenop!
Spreekt Holli ook andere talen?
Jazeker, Holli begrijpt en beantwoordt vragen in meerdere talen, zoals Frans, Engels en Duits.
Benieuwd hoe het werkt voor jouw vakantiepark, camping of accommodatie? Vraag vandaag nog een demo aan of neem contact met ons op.