Holli AI-Mail: altijd een snel en persoonlijk antwoord voor je gasten
Geen eindeloze stroom aan e-mails meer waar je doorheen moet ploeteren. Met Holli’s AI Mail worden vragen razendsnel beantwoord, zonder dat jij ernaar hoeft om te kijken. Automatisch, slim en altijd on point! Gasten willen nu een antwoord, niet pas morgen. Holli regelt dat voor je, 24/7.
Bye bye inbox-stress, hallo slimme AI-mails met Holli!

Voordelen op een rij
- Indien gewenst kun je het antwoord bewerken voor verzending
- Alle communicatie inzichtelijk in de beheeromgeving van Holli
- Direct en 24/7 antwoord op vragen van gasten
- De AI spreekt alle talen
- Dankzij koppeling met reserveringssoftware meer kans op boekingen
- Snelle reactie zorgt voor hoge mate van tevredenheid van gasten
- Je houdt tijd over voor gastvrijheid
Hoe werkt het?
- Een gast stuurt een bericht via je website.
- Holli analyseert de vraag en genereert een passend antwoord.
- Indien gewenst kun je zelf het antwoord bewerken voor verzending.
- De gast ontvangt binnen enkele minuten een reactie in zijn of haar inbox.
Klaar om het zelf te ervaren? Probeer Holli de eerste 2 weken gratis
Ervaar zelf hoe eenvoudig én krachtig AI-Mail werkt. Ontdek wat Holli voor je kan betekenen in communicatie, tijdwinst én gasttevredenheid. Je kunt Holli al inzetten vanaf €1,50 per dag. En het mooiste? Je kunt Holli de eerste 2 weken gratis proberen. Ervaar zelf het gemak en start vandaag nog!
Vraag een demo aan
Ontdek Holli in actie!
Benieuwd hoe Holli jouw gasten kan helpen? Vraag een demo aan en ervaar zelf hoe onze slimme AI-assistent jou kan helpen. Laat hieronder je contactgegevens achter en wij nemen snel contact met je op om een afspraak te plannen.
Veelgestelde vragen
Is Holli geschikt voor alle soorten vragen?
Holli is ideaal voor veelgestelde en standaardvragen, bijvoorbeeld een reserveringsaanvraag of vraag over het bedrijf.
Kan ik de reacties van Holli aanpassen?
Ja, Holli leert van jouw voorkeuren en kan worden getraind om te reageren in de gewenste stijl en toon.
Worden de e-mail door Holli direct verzonden?
Dat kan, maar hoeft niet. Je kunt zelf instellen of je de e-mails eerst nog wilt nalezen of dat ze direct verzonden mogen worden.
Zie ik de e-mails ook in mijn inbox?
Nee, de emails zijn alleen te lezen in de beheeromgeving van Holli, niet in Outlook.
Neemt Holli al mijn e-mail over?
Nee, Holli werkt alleen met het e-mailadres dat jij daarvoor instelt. Ze leest of verwerkt geen andere mails buiten dat ene adres om. Je inbox blijft dus volledig in jouw beheer.
Hoe hoog zijn de gesprekskosten?
De gesprekskosten verschillen per e-mail en zijn afhankelijk van de lengte van het bericht en de complexiteit. Gemiddeld kost een e-mail 5 – 50 cent. Daar kan dus geen receptioniste tegenop!
Spreekt Holli ook andere talen?
Jazeker, Holli begrijpt en beantwoordt vragen in meerdere talen, zoals Frans, Engels en Duits.
Benieuwd hoe het werkt voor jouw vakantiepark, camping of accommodatie? Vraag vandaag nog een demo aan of neem contact met ons op.