AI Chat Holli: 24 uur per dag bereikbaar voor vragen

AI Chat Holli geeft bezoekers direct antwoord op veelgestelde vragen over bedlinnen, huisdieren, beschikbaarheid & prijzen, faciliteiten en openingstijden. Dag en nacht. Zo verbeter je de gastbeleving, bespaar je tijd en kunnen je medewerkers zich focussen op échte gastvrijheid. Slim, efficiënt en altijd beschikbaar!

Voordelen op een rij

  • Toon max 5 veelgestelde vragen om onderwerpen in spotlight te zetten
  • Direct en 24/7 antwoord op vragen van gasten
  • De AI spreekt alle talen
  • Dankzij koppeling met reserveringssoftware meer kans op boekingen
  • Snelle reactie zorgt voor hoge mate van tevredenheid van gasten
  • Je houdt tijd over voor gastvrijheid
  • Holli is geen Chatbot maar speelt in op de vraag en het taalgebruik van gasten
  • Alle gesprekken zijn na te lezen in de beheeromgeving van Holli

Hoe werkt het?

  • Een gast opent de chat op je website of in je app.
  • Holli herkent de vraag en geeft direct een passend antwoord.
  • Kan Holli de vraag niet beantwoorden? Dan stuurt ze de vraag door naar de receptioniste.

Klaar om het zelf te ervaren? Probeer Holli de eerste 2 weken gratis

Ervaar zelf hoe eenvoudig én krachtig AI-Chat werkt. Ontdek wat Holli voor je kan betekenen in communicatie, tijdwinst én gasttevredenheid. Je kunt Holli al inzetten vanaf €1,50 per dag. En het mooiste? Je kunt Holli de eerste 2 weken gratis proberen. Ervaar zelf het gemak en start vandaag nog!

Vraag een demo aan

Ontdek Holli in actie!

Benieuwd hoe Holli jouw gasten kan helpen? Vraag een demo aan en ervaar zelf hoe onze slimme AI-assistent jou kan helpen. Laat hieronder je contactgegevens achter en wij nemen snel contact met je op om een afspraak te plannen.

Veelgestelde vragen

Is Holli geschikt voor alle soorten vragen?
Holli is ideaal voor veelgestelde en standaardvragen, bijvoorbeeld een reserveringsaanvraag of vraag over het bedrijf.

Kan Holli ook zoeken in de beschikbaarheid?
Ja, Holli kan de prijzen en beschikbaarheid opzoeken bij onder andere Booking Experts (Bex), CampingCare en Tommy Bookingsupport.  

Kan ik zelf instellen wat Holli wel of niet zegt?
Zeker. Je bepaalt zelf waar Holli haar informatie vandaan haalt en welke antwoorden wel of niet gegeven worden.

Hoe hoog zijn de gesprekskosten?
De gesprekskosten verschillen per chat en zijn afhankelijk van de lengte van het bericht en de complexiteit. Gemiddeld kost een e-mail 2 – 10 cent. Daar kan dus geen receptioniste tegenop!

Spreekt Holli ook andere talen?
Jazeker, Holli begrijpt en beantwoordt vragen in meerdere talen, zoals Frans, Engels en Duits.

Benieuwd hoe het werkt voor jouw vakantiepark, camping of accommodatie? Vraag vandaag nog een demo aan of neem contact met ons op.