Change log AI Assistent

Maart

  • Mail assistent live gezet. Het is nu mogelijk om email ook door de AI Assistent volledig af te laten wikkelen
  • Mogelijkheden voor de styling van de AI Assistent uitgebreid met diverse opties
    • Tekstblok AI assistent kan nu volledig gestyled worden
    • Tekstblok consument kan volledig gestyled worden
    • Buttons die in de chat getoond worden kunnen gestyled worden
    • Stel je vraag button stijlen
  • Het is nu mogelijk om 3 voorbeeld vragen in te stellen die ook direct door de Assistent beantwoord kunnen worden
  • Zoek & boek koppeling verder uitgebreid. Assistent kan nu nog gerichter antwoord geven op vragen met betrekking tot beschikbaarheid en prijzen.
  • Zoek & Boek functie kan nu ook URL’s direct naar de accommodatiepagina in de website verwerken
  • AI assistent stelt nu gerichte vragen als iemand voor bepaalde periode beschikbaarheid wil weten. Bijvoorbeeld ik wil op vakantie in de zomer. De AI Assistent zal dan door gaan vragen om een goede beschikbaarheid te kunnen tonen
  • Openingszin en de tekst in de button die op de website getoond wordt zijn nu volledig instelbaar
  • AI Assistent kan in alle gangbare talen ingesteld worden. Hierbij wordt AI ingezet voor het vertalen van alle labels binnen de Assistent. Voeg binnen 30 seconden een nieuwe taal toe
  • In de AI chat worden vlaggetjes getoond zodat mensen kunnen switchen van taal
  • AI Assistent detecteert automatisch de taal van de website en zorgt dat de assistent in de juiste taal opstart
  • Indien de chat geen antwoord weet kan de AI chat een optie tonen voor het doorzetten van de vraag naar een collega. De gebruiker van de AI chat moet dan zijn naam en mailadres invullen.
  • Diverse aanpassingen in het CMS van de AI Assistent ten behoeve van gebruiksvriendelijkheid en overzichtelijkheid
  • Gesprekken via de AI Chat zijn nu voorzien van een ongelezen status – zo kan je snel nieuwe gesprekken screenen
  • Belangrijke gesprekken kan je voorzien van een alert status (rood vlaggetje) om deze later nog eens na te lezen
  • Elk gesprek wordt nu beoordeeld en voorzien van een scoren tussen 1 en 10
  • Zoek & Boek koppeling met Bookingexperts is gerealiseerd. De AI Assistent kan nu ook de beschikbaarheid en prijzen van de software van Bookingexperts opvragen en tonen
  • Gekoppelde website worden vanaf nu automatische elke nacht opnieuw geindexeerd. Zo blijft de informatie altijd up to date
  • De prompt (instructies op basis waarvan de AI Assistent werkt voor je) biedt nu op klant level de mogelijkheid om aanvullende instructies mee te geven.
  • Zoek & Boek links zijn voorzien van Google campagne codes. Op deze manier kan je in de data van Google analytics zien of de AI assistent heeft bijgedragen aan nieuwe boekingen
  • Volgorde van de talen in de AI chat kan nu zelf bepaald worden
  • Diverse instellingen van labels en zinnen kunnen nu volledig in het CMS uitgevoerd worden

April / mei

  • Zoek & boek functie geoptimaliseerd in de beheeromgeving
  • Zoek & boek functie meertalig te koppelen
  • Zoek & boek functie gekoppeld aan CampingCare
  • Aantal voorbeeld vragen uitgebreid naar 5
  • Optionele prompting mogelijk – hiermee kan je je eigen Assistent verder instrueren en trainen
  •